Monday 29 December 2008

siostry ze szwecji

to sa zdjecia naszych siostr ze szwecji, co myslicie o ich stylu??? (kliknijcie na zdjecie by je powiekszyc) oczywiscie to jest tylko kilka wybranych zdjec i nie odzwierciedla to stylu szwedzkich muzulmanek, ale dla mnie kozaki i hijab raczej nie chodza w parze (pierwsze dwa zdjecia) i do tego czesc ubran jest zbyt obciala... za to bardzo podoba mi sie zdjecie przedostatnie (piate) i z pewnoscia w tym stroju byscie mnie zobaczyly, ciekawe tez jest ostatnie zdjecie,chociaz ja bym pominela pasek bo za bardzo podkresla talie no i to jest kolejna propozycja czapki na hijabie....

9 comments:

  1. A Salam Alejkum! Ciesze sie bardzo ze mamy juz polskiego bloga dotyczacego modnego ubiory wsrod nas Siostry, bo mimo nakazu skromnosci lubimy dobrze wygladac i dobrze sie czuc i pozostawac skromnymi!!! Ja nosze hijab w Polsce a gdy czasami bywam na kontraktach w Dubaju abaye, uwielbiam to! Skromnosc, wygoda, styl, wszystko zaklete w kawalku czarnej szmaty ;-)))

    ReplyDelete
  2. Ten styl czesto widze u siostr polskich,szczegolnie kozaki i pasek.Ja osobiscie uwazam,ze to nie jest hijab,bo nie spelnia warunkow,ale ja tez nie ubieram sie idealnie,jakbym chciala.dla mnie styl na zdjeciu piatym jest w moim typie,a i ostatni tez mi sie bardzo podoba,tylko bez paska,bo podkresla talie.pozdrawiam iza

    ReplyDelete
  3. salam Majida, milo cie tu widziec; zazdroszcze wyjazdow do dubaju, tam z pewnoscia mozna dostac piekne abaye i hijaby

    iza - no wlasnie, mysle ze sporej czesci nas siostr do ubioru spelniajacego 100% warukow hijabu cos tam brakuje, inshaAllah w miare poglebiajacego sie w nas deen to sie zacznie zmieniac; Allahu Alam; pamietam historie jak raz bylam w Regent's Park Mosque w Londynie i przyszla siostra w hijabie, jej ubior nie byl idealny z punktu hijabu i szybko zostala otwarcie skrytykowana przez grono starszych siostr az biedaczka sie poplakala i jak pozniej powiedziala dopiero od niedawna zaczela nosic hijab....

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. ja kozaki nosze, ale chowam w nogawkach spodni, a jak do kiecki zakladam do szczegolnie takiej co jest lekko przed kostke - przynajmnie przykryje
    pasek tylko nosze jak mi gacie leca ;) nigdy aby eksponowac talie :)

    ReplyDelete
  6. spodnie mozna nosic ale nie tak obcisle jak na tych zdjeciach
    tak w ogole to tylko na dwoch ostatnich jest cos co mozna hijabem nazwac (chociaz ten pasek lepiej byloby usunac - co innego pasek do trzymania spodni a co innego pasek do podkreslania figury)
    stroj na przedostatnim zdjeciu bardzo mi sie podoba ja czasami nosze podobnie tzn na bluzke z dlugim rekawem + spodnica lub spodnie zakladam ponczo

    ReplyDelete
  7. Na przedostatnim zdjeciu siostra nosi modny sweter z szerokimi rekawami ,takie ostatnio sprzedaja sie w sklepach H&M.
    Zauwazylam ,ze ubrania sprzedawane w tego typu sklepach sa coraz czesciej luzne ,dlugie i szerokie czyzby dopasowywali sie do muzulmanskich klijentek?

    ReplyDelete
  8. hanan - ja kozaki tez nosze, ze tak powiem pod ngawkami a nie na wierzchu, kozaki z reguly sa dopasowane do lydki i bardzo podkreslaja ksztalt nogi, co do paska...ha ha to mnie rozsmieszylas...

    umm hurajra - to przedostatnie zdkjecia to rowniez moj styl

    anon-tak te sweterki sa bardzo popularne, nie wiem czy sklepy mysla o muzulmankach czy to jest zmienajaca sie moda...inshaAllah znajdziemy coraz wiecej odpowiednich dla nas ubran w ogolnie dostepnych sklepach

    ReplyDelete
  9. mi sei tez te sweterki podobaja ale... nie na mnie ;( bo mam eden i wygladam jak nietoperz :P

    ReplyDelete

 
Designed by Lena