Wednesday 31 December 2008

egipska abaya

poprzednio zamieszczalam zdjecia abayi projektowanych w zatoce perskiej, glownie w dubaju, dlatego chce teraz przedstawic inny styl w postaci abayi z egiptu, sa one mniej blyszczace ale jednoczesnie bardziej kolorowe, sporo jest to wzoru i chaftu... co o nich myslicie??? abaya z egiptu czy raczej dubaju???



1.



2.


3.


4.


5.


6.

7.

8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.

sporo tych abayi mi sie podoba, najbardziej chyba 13 i 9, choc inne tez, all czesc jest jak dla mnie zbyt wzorzysta (np. 6 i 16)

5 comments:

  1. mnie sie one baaaardzo podobaja,prawie wszystkie,sa naprawde sliczne.iza

    ReplyDelete
  2. Calkiem ladne, jak dla mnie i te z dubaju i z egiptu sa ok. unikalabym tylko tych najbardziej wzorzystych i swiecacych na kilometr :)

    ReplyDelete
  3. mi najbardziej sie podobaja abaye gladkie bez ozdob lub z haftem w kolorze materialu mam np taka zielona syryjska wyhaftowana w zielona nicia w kwiaty, fajne czasami sa tez drobne zdobienia w kolorach kontrastujacych np na rozowej abayi zolta nic przy nadgarstkach i pas haftu przy szyi, opcjonalnie na czarnej zolty tez fajna

    ReplyDelete
  4. No nie wiem, uważam, że te kreacje są nieco zbyt wyzywające, pokazują zbyt wiele ciała. Nie dziwcie się jak zostaniecie zgwałcone, bo prowokowałyście biednych mężczyzn. Potem skończy się na twarzy poparzonej kwasem, naprawdę tego chcecie?

    ReplyDelete

 
Designed by Lena