Thursday 25 December 2008

nowoczesna abaya


jak dotad z waszych komentarzy i ankiety wynosze ze polki lubia abaye....a co myslicie o tym nowoczesnym stylu popularnym w dubaju. czwarta abaya jest dosc skromna i z pewnoscia bym ja zalozyla, reszta jak dla mnie zbyt strojna no ale taki styl nosi sie w dubaju a tam zasada jest jedna...piekne jest to co sie swieci....czyli bling bling bling....
popatrzcie na piata abaye - tam malutki akcent panterki...tak mysle, ze trzecia abaye zalozylabym na baaaaaaaardzo specjalne okazje (oczywiscie minus przeswitujacy material)

4 comments:

  1. sliczne a gdzie mozna takie kupic poza dubaiem trzy ostatnie so naprawde super

    ReplyDelete
  2. tak piekne abaye to ciezko dostac poza krajami arabskimi bo sa one generalnie szyte na miare, jest tez kilka sklepow internetowych z abayami, niektore rowniez szyja na miare, zapytam szwagierki, ktora robi tak zakupy i wkleje kilka linkow inshaAllah

    ReplyDelete
  3. piekne,ale jakbym zalozyla je w Polsce to bym sie nie opedzila od gapiow.marzy mi sie noszenie abai,ale nie mam odwagi nosic ja w Polsce,czy sa siostry,ktore nosza abaje w Polsce?

    ReplyDelete
  4. Salam Siostry!
    Mogę coś odsprzedać z mojej kolekcji, wszystkie moje abaye sa z Dubaju
    mahda77@hotmail.com

    ReplyDelete

 
Designed by Lena