Sunday 28 December 2008

lekcja wiazania chusty


to jest lekcja nakrecona przez egipska firme mo7gbat (moagbat) przedstawia styl hiszpanski - choc wiazanie na filmie nie jest prawidlowym hijabem chcialam tu go zamiescic by pokazac jak mozna uzyskac fajny rezultat owijajac dwie chusty wokol glowy, ciekawe jest rowniez, ze pod koniec filmu stylistka pokazuje jak wykonac kwiatek wszywajac nic w chuste. ten styl latwo mozna przeksztalcic - zamiast uzyc konca chusty do stworzenia kwiatka mozna go owinac wokol szyji (przypiac do glowy w okolicach uszu) i wtedy wszystko mamy zakryte (koniec chusty trzeba by wtedy zostawic wiekszy niz na filmie); lekcja jest w jezyku arabskim ale raczej prosta do zrozumienia, jesli cos jest niejasne to pytajcie

7 comments:

  1. Ja tam zawsze mam wrazenie, ze z dwiema wiazanymi chustami bedzie mi goraco :(
    Za to wlasnie kocham wciagane gotowce - jedna warstwa na glowe, czesto z naturalnej bawelenki - lekko i przewiewnie, choc niestety juz nie super modnie.

    ReplyDelete
  2. no wlasnie,a szczegolnie w lecie:-)w zimie mozna sobie pozwolic na dwie chusty,choc ja z natury jestem za leniwa,aby sie w to bawic,chyba ze mam dobry dzien, to wtedy lubie sobie powymyslac rozne style.iza

    ReplyDelete
  3. oj kochane powiem wam, ze w goracym egipcie dwie chusty na glowie to nic, normalnoscia sa tez trzy, cztery..., ale one chyba do tego sa przyzwyczajone,ja osobiscie wiaze hijab z 2 chust dosc czesto (nawet szybko idzie jak sie juz czlowiek wprawi) i specjalnie nie czuje zeby mi bylo bardziej goraco (ale moze to tylko ja....) - tylko uzywam cienkich, bawelnianych chust
    Kasiu - co do twojej milosci do gotowcow... przygotowuje zdjecia o tematyce "gotowce inaczej" ciekawa bede co o nich myslisz...

    ReplyDelete
  4. Mieszkam w Abu Dhabi, i wierzcie ze w lato właśnie ubieramy sie zakrywając jak najwiecej, a 2-3 husty na głowie to wrecz ulga - bo jest chlodniej. temperatury ponad 40-50 stopni - wtedy nie da się chodzić z goła głowa i odkrytymi ramionami nogami, bo samo powietrze parzy.

    ReplyDelete
  5. Witam ja mieszkam od roku w Maroku i zazwyczaj nosze 3 chociaż czasem zakładam tylko dwie ze względu na to że mąż marudzi czemu tak długo :)
    Nie patrze na modę tylko na wygodę i zabezpieczenie głowy przed słońcem.

    ReplyDelete

 
Designed by Lena